Snurrig söndag

Började känna mig lite hängig kring 3 idag, attans.
Tog en nap, vaknade av trevor som sa att vi skulle åka på äventyr.

Först efter ett stopp på wendy's krävde jag, eftersom allt jag ätit innan det var en klubba och några jordgubbar. Och det var middagstid.

Sen for vi iväg och sköt. Inte basket. Gevär. Pistoler. Så jäkla coolt. (och ja, det är lagligt här)

Mamma och Pappa landar i Denver om 5 minuter. Förlåt om jag tjatar men jag kan verkligen inte fatta att jag kommer träffa dom IMORGON!

 

Jag hade planerat att städa rummet helt fint innan de kom. Istället bestämde jag mig för att börja packa. Så nu har jag kläder, skräp och grejer all over the place. Bra jobbat mig själv.

 

Skulle även skriva 3 uppsatser idag. Har gjort klart en halv. Så jag har lite jobb att göra. För jag siktar på att vara klar om 1½ timme då vi ska hänga massa folk :)

 

Och nu har jag uppdaterat 2 ggr på en dag. När hände det sist?

Allt för att inte plugga antar jag.

Ni kan väl be en bön till högre makter att jag mår lite bättre imorn också va? Börjar få lite ont i halsen och det känns inte välkommet.

 

Tjohej

 




Jag sköt hål i den på 45 meters avstånd!!!

crazy stuff. Och det här är liksom normalt i en Wyoming människas liv.

Nu ska jag fan ta tag i mitt liv/skolarbete. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0