rensning

om 11 timmar sitter mina föräldrar på flyget påväg till NY, därefter Denver och sen hit till lilla mig.
Helt sjukt. det kommer vara overkligt att se dem för första gången på 8-9 månader. 36 veckor. 252 dagar.

Nu håller jag på att rensa ur rummet, slänger massor av saker.

Igår var det tydligen valborg, det hade jag glömt existerade. förrän idag då när jag såg på facebook om allas valborgsfirande. Här firade vi riktigt stort! Jag, dawne och idris kollade på Alladin och Lejonkungen i dawnes rum, det var fest det.

Idag har jag sovit ut, tränat, rensat och jag ska plugga och sen ikväll får vi se vad som händer.
Skulle ta en cykeltur idag och kanske göra mina naglar fina men det blåser storm ute så jag skippade det :)

Nu ska jag ta tag i lite skoljobb, sista veckan nu!!
Lägger in lite bilder från igår, Kram!!


funderade på bilköp men kom fram till att det skulle bli lite svårt att frakta hem till sverige så jag skippade.


Jag och Dawne på walmart


O idris och jag


Mina fullt normala vänner


jag vet inte riktigt vad vi ville med detta


Idris och Genie


hoppa litegranna

Sen var vi bara allmänt coola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0