2 veckor. 2 weeks. fourteen days. 336 timmar.

2. Två. 1+1.

Så många veckor är det kvar tills jag sitter hemma i Luleå.

EN DAG. 24 timmar.  så länge är det kvar tills jag träffar mina föräldrar igen.
Sick.

Idag är det skoljobb och städning för hela slanten. Kul, tack jag vet. Men ikväll ska det bli kul i alla fall.
Igår var jag lite spontan och gjorde ett extra hål i örat.
Sen var jag uttråkad till döden till ungefär en halvtimme för midnatt då jag hängde lite med idris, och senare kom även gabbi och cameron. Vi hade kul fram till 2 ungefär, då gabbi och cam gick till sitt och jag hängde lite mer med idris. Kom i säng kring halv 5. Oops. Och vi gjorde inget specielllt liksom. Vi var bara inte trötta förrän då.

 

Har träningsvärk idag efter en bra gymning igår. Nu ska jag slänga sopor. Hej

 


Ingen ovanlig syn.

Idris hade sagt något dumt eller bara skumt och jag måste slå honom litegrann (och nej mitt hår är inte så mörkt. vet inte riktigt som var problemet på den här bilden. det var typ flottigt eller nåt. hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0