tisdagen den andra mars

Ja hur sjukt är det inte att det redan har hunnit bli mars?
Kommer hem om 2 månader och 13 dagar idag.

Jag måste verkligen ta tag i det här med sömnen nu.
Vaknade inte av väckarklockan (ev. slog jag av den i extremt sömnigt tillstånd) så jag missade min wellness klass. Gabbi ringde kring halv 11 och väckte mig och då tänkte jag att jag bara vilar lite till, min nästa lektion var ju inte förrän 1.

tio minuter över 1 vaknade jag. Gjorde mig klar på 5 min och gick till lektionen. Gick till coach wicks och hämtade lite papper och han tyckte det var konstigt att jag inte vaknade av mig själv före 9 (när den första lektionen började)..... jag tycker det är lite konstigt att jag inte vaknar av mig själv före ETT.

Men men, har träning om en timme. Och vi har midterms nästa vecka. det är rätt sjukt, att halva terminen redan har gått.

Förresten är det otroligt varmt ute idag :D vädret höjer ens humör så otrooooligt mycket haha.

Men nu måste jag starta om datorn har installerat något typ nortontjaffs... Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0