Taking my thoughts for what they're worth

Vissa saker kan vänta, och vissa chanser får man inte mer än en gång.

Det är så jag tänker nu. Men vi får ju se.

Nu är dawne och gabbi tillbaka, f i n a l l y.

Gabbi gillade skolan i NY väldigt mycket så hon kommer inte komma tillbaka nästa år, vilket är lite sorgligt. But I don't blame her. Hennes coach's flickvän är en WNBA all-star, är bästis med tony parker och har kontakter över hela världen. Skolan verkade helt perfekt, och det är en Div1 skola mit i New York, jag skulle nog välja det över Sheridan, WY alla dagar i veckan. :) Så hon kan ju vänta sig besök där borta!

 

Såg nyss en film med dawne, The lake house. Myclet bra faktiskt :) Ska snart ut och springa hade jag tänkt. Superduper väder idag, verkligen VARMT. Även vindarna var sådär sommarvarma ni vet, och sol! Till och med gräset börjar bli grönt nu. Hoppppas att det stannar såhär nu för det får mig på sånt bra humör haha.

 

Så nu blir de ut och springa. I värmen! Puss och hej

 



Hoppas det ser ut såhär ute snart igen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0