SUNDAY 28/3

Efter förra inlägget har jag:

- gjort en extremt olyckad permanentning av mitt hår. Det är fortfarande lika rakt. Det är ju bara självaste fan så envist det ska vara, inte ens med permanentningsvätska och spolar i håret i 45 minuter så ska det lik förbannat vara rakt som en lyktstolpe när man är klar.
- Har även sprayat ner samma hår med både hårspray och parfym, eftersom det inte bara stannade rakt, utan det luktade skit också av permanentningsvätskan....
- Har ätit middag med samma gamla par hemma hos dem, där de visade mig massa fotoalbum från när de var i sverige
- Skrev i deras gästbok. Såg att Anna Brännvall (som också är från lule) också skrivit i den. Och det coolaste av allt är att hon skrev det den 28 MARS! Alltså dagens datum, fast 7 år sen.

- Vart i kyrkan och lyssnat på en konsert. Fattar ni, kyrkan TVÅ (2!!!) gånger på en dag. Det är nog fler gånger än vad jag har vart de senaste 2 åren.

- Sen åt vi efterätt och Betty hade svenska pepparkakor som hon hade sparat åt mig.

- Och nu sitter jag här och funderar om det är okej att gå att sova kl 9.

- Men ska kanske och hänga lite i Ty's rum.... fast ser inte riktigt meningen med det eftersom jag mest troligt kommer somna på stört jag sätter mig ner någonstans.

 

Så, jag tror jag ska gå och lägga mig. Haha, god natt och hej


den här bilden har ingenting med inlägget att göra.

Men det är jag och fanny typ.... 2005? Shittans, snart 5 år sen.

Saknar dig! PUSS!


Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag ser tamefan likadan ut. tragiskt. saknar dig med! har du slutat svara på mail eller??

2010-03-29 @ 19:38:18
Postat av: Pa

Kyrkan, ja det var lite överraskande.

2010-03-29 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0