soulies

 

Jag har hittat mina själsfränder i denna grupp på facebook. Älskar att läsa kommentarerna, jag känner att jag inte är ensam i denna värld.

Vår wellness midterm var ju irriterande lätt imorse - bara multiple choice nästan.

Sen var vår human communcation inställd men det visste ju inte jag och 3 andra så vi satt där och pratade ett tag haha, det var trevligt ändå.

Ska snart iväg en snabbis med gabbi och mandy, sen möte med laget. Sen gymmet och sen ska vi såklart kolla på killarnas match!! jag är så sjukt taggad, om de vinner så går de till nationals så det är mycket på spel. Vore så grymt kul om de vann :-)

Förresten ska vi vakta Ms Kelley's hus igen över spring break som är nästa vecka - jag är överlycklig!
Bil, hus och fullt kylskåp i en vecka igen. underbart.

Nu ska jag kila, pusshej

 

 

Förresten, är inte pavlina GRYM på att fläta hår?
Denna fläta har jag haft i 2 nätter och duschat med 2 gånger och den ser fortfarande ut såhär.
Ikväll ska jag ta ut den dock, kan bli lite kul att de hur luggen kommer se ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0