singing in the rain

Life is not about getting through the storm,
it's about learning how to dance in the rain

Så sa en man som kom och pratade med oss innan träningen idag, och det stämde väldigt fint tyckte jag. Att se det positiva liksom.

 

Men i alla fall, det jag ville säga var att ifall någon undrade så skulle jag inte rekomendera att ha sånglektion i förkylt tillstånd. Vi sjöng en sång en gång och sen sa han; vet du vad... jag tror vi går lite längre nästa vecka istället. Haha. Men jag håller med. Det lät förjävligt.



Trotsade min förkylning lite tidigare och gymmade efter träningen. Får se hur snäll träningsvärken är med mig imorgon. Troligtvis inte jättesnäll.

Nu ska jag duscha, tvätta, packa, plugga, skypa, sova.... så frågan är ju; vad fan gör jag här?

 

Later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0