play that funky music, white boy

Måndag idag.
Satt uppe lite väl sent med tanke på min nutrition som alltid ska jävlas 8 på morgonen. Men det var det värt.

Igår så for jag och dawne och skulle hyra dragonfly, men när vi väl kom till blockbuster så hade vi båda glömt våra plånböcker. Så det var tillbaka hem, hämta och sen fick vi hyra. jippiyeeey, världens bästa film typ.

Sen åkte vi till subway och köpte mat, men då lycklades dawne med konsten att låsa in henne nycklar i bilen. Och extranyckeln var även den inne i bilen... Så Nick fick komma och plocka upp oss.

Sen var det lite häng och så. Kollade på bull riding med några rodeo-människor ett tag o kände mig så dum för jag fattade noll jag var bara livrädd hela tiden.

Idag har jag haft lektioner och sen gick jag och dawne till subway och hämtade bilen eftersom rage bröt sig in i den tidigare och hämtade nycklarna :) Jättehärlig prommis var det, det är minst 20 grader och sol ute och all snö är borta. Alla sa ju att vintern här är hemsk men jag har då inga klagomål än så länge hehe... jag gick i t-shirt hela vägen och svettades typ.. Sen åkte vi iaf till dairy queen och köpte glass och satte oss på en parkbänk o solen och åt :)

Sen kom vi tillbaka och gick till hallen och sköt. Jag är ju fortfarande rätt sjuk så körde inte så hårt men det var kul i alla fall. :)

Ska snart till dawnes rum och se dragonfly... filmen blev ju inlåst i bilen igår så kunde inte se den. Har hört att det ska bli ännu varmare imorn så då är det nog shorts som gäller... höll på att dö i jeans idag. Tror nog aldrig att jag har haft på mig shorts utomhus i början av mars förut :)

 

Nu ska jag kila. Puss och hej

 



Jag en solig dag förra veckan. Och ni behöver inte kolla på mig för jag vet jag ser mongolid ut.
Men vädret = i like


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Underbart väder verkar du ha!:) Här i Luleå är det snöstorm och man blir deprimerad genom att bara titta ut genom fönstret, men det blir nog bra tills du kommer hem!:)

2010-03-02 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0