på den här nivån är det

Sms konversation med Kolton:

K: Are there polar bears in sweden?

Jag: Hahahaha noo

K: awwww soooo disappointed

Jag: haaaha

K: Penguins??????

Jag: oh my god NO!!

 

att vi blandas ihop med Schweiz ("ohhh i love your chocolate.. and how is it to live by the alps?" ... eehhmm.. well, i like swedish chocolate too but i don't think you've ever had any and I DON'T KNOW maybe u should ask people in..hmm.. Switzerland?!..) stup i kvarten är ändå acceptabelt.

Men pingviner. Ja, jag vet inte alltså.

 

Jobbig skoldag, jobba intervaller sprang jag också. Och nu är det mera plugg.

/tjejen som jagas av isbjörnar, kramar pingviner, bor i alperna, äter choklad och ost med en fin klocka på armen.




UPDATE.
Så konversationen utvecklades lite. Så nu undrar jag:
Är det möjligt att ha en pingvin som husdjur?
Isåfall vill jag ha en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0