onsdag

What doesn't kill you will only make you stronger.

Så himla sant. Stämmer typ in på hela mitt liv just nu, haha. Men jag kommer gå starkare ur det här, det vet jag. Så himla mycket starkare! Ska låta det här rinna av mig och bara sikta framåt. Hemåt.

 

Jo, så det blir sverige nästa år. Känns otroligt bra på ett sätt, men såklart kommer jag ju sakna det här också. Men det kommer bli så mycket bättre, hur det än blir. För som det är nu hade ett år till här inte uppskattats väldigt mycket. Lite synd att en person kan förstöra så mycket, för annars älskar jag det faktiskt här.

 

Har vart otroligt arg och ledsen idag men nu är jag mest lättad, faktiskt:) speciellt efter ha snackat med världens bästa föräldrar!

 

Ska ta en sväng till walmart med dawne snart. En dusch först skulle sitta fint. Hade en bra löptur idag ute i solen, är så glad att den är tillbaka igen :) Sen gymmade jag lite också.

Imorgon är min första lektion kl ett. Life is good!

 

Puss och hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0