off to powell/billings

Ja, nu bär det snart av.

Har med min svenska mobil men vet inte riktigt om jag kommer ha täckning i Powell, tvivlar starkt för jag har hört ryktas om att de inte ens har en radiokanal..... Men i Billings så, och dit kommer vi imorgon och då ska vi spela basket med Rocky Mountain, skolan som Micki mest troligt ska gå på nästa år så det ska bli kul.

Kommer tillbaka torsdag, men åker nog mest troligt till Ms Kelley's då så ja, vi får se när jag bloggar igen.

Men nu ska jag duscha, packa och sen åka.
So long!! ♥

p.s. fanny vi såg alice i underlandet o den var ju superbra!!!! kan tänka mig att du måste ha dunderälskat den. Såg även shutter island igår och den var lite för läskigt för min smak. Och lite förvirrande. De fick förklara för mig i ca 10 minuter efteråt vad som faktiskt hände, haha. Men såhär i efterhand var även den väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: fanny

jaa jag älskade den!! :D haha oj om du inte fattade shutter island kommer mest troligt inte jag heller göra det....

2010-03-16 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0