NyQuil - fu

Ja, är fortfarande på hotellrummet här i CO.
Hade träning 8.30 imorse, bussen gick 8.

Gabbi frågade igår när bussen gick o jag sa 8 och att vi hade träning 8.30 men hon uppfattade det som att bussen gick 8.30.

Så eftersom jag är sjuk och hostar så mkt så tog jag NyQuil (förkylningsmedicin som även hjälper en o somna) och slocknade innan tio. Och tydligen så ringde mina 5 alarm i morse och jag öppnade ögonen och slog av dem. Inget minne av det.

Men gabbi blev lite misstänksam så hon smsade dawne så 07.55 hör jag "JOoooooooooo u gotta wakeee uuuup"
jag var asförvirrad för mina alarm hade ju inte ens ringt! Men det hade de ju.....

Så de blev lite bråttom men 07.59 var vi i bussen. rätt skickligt tycker jag. ¨

 

Men, IDAG DÅ SMÄLLER DET!!!!!!!! GILLETTE KLOCKAN 1!!!!!!

Asså vi är så jävla taggade, ni anar inte. Vi ska visa dem vad vi går för idag om vi säger så. Vi ska vinna så jävla hårt.... förlora finns inte. Vi är så redo!

 

LET'S GO SC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0