mycket mysig måndag med många morötter

Angående rubriken vet jag inte riktigt vad jag ville. gillade bokstaven M antar jag.

Sov till ca 10.30 imorse.. Då tog jag det bara lugnt och ca 2 timmar senar gick jag och käkade lunch i kafeterian. dumt beslut. Åt bara en sallad och två mackor.

Sen gick jag till hallen och skulle träna men väntade ett tag så det inte skulle vara precid efter maten.. Så typ 1½ timme efter så sprang jag 1,5 mile.. och när jag slutade mådde jag inte prima direkt. Så fick gå till toaletten och vi kan säga att lunchen kom upp samma väg den kom in. Det har aaaaldrig hänt förut hur trött jag än varit, och nu hade jag ju bara sprungit 1,5 mile.. så det måste ha vart något med maten. usch. och ledsen om jag total-äcklat er nu haha. Nu mår jag förövrigt prima.

Men men, ska duscha nu och sen hänga lite med Dawne. Sen ikväll så ska vi se killarnas semi-final i deras regionals för de är fortfarande kvar :) Ska bli så kul! De möter casper och det kommer bli en GRYM match, weeei.

Men ja, duschen var det ja. Puss hej




kommer sakna vårt lag nu när säsongen är över! Dock kommer vi ju spela flera ggr i veckan men ändååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0