motivation

Jag skulle verkligen bara vilja skriva här allt jag tänker nu men jag vet inte haha.
Men jag kan säga såhär, att efter min kära coach's inte alls så välvalda ord igår så känner jag mig så jävla taggad. Jag ska jobba så himla hårt och jag ska bli så jävla bra. Det är sånt här som gör en bättre om man bara vänder det till något positivt, och det tänker jag verkligen göra.

För jag vet att inget av det han sa är sant, och just nu bryr jag mig inte vad han tror och tycker i sin lilla bubbla. För han är jävligt ensam där inne, ingen kan riktigt se hur han tänker och det skulle vara jävligt intressant att se.

 

Det var bara en liten extra kick av motivation för mig, så jag kommer nog tacka honom i framtiden.

 

I alla fall, väldigt skönt med sovis imorse. Käkade lunch med dawne, gabbi och idris. Sen lektion och ska snart gå och se lite friends med dawne, sen gör engelska projekt med abeje och andrew. Sen ska jag träna :):) Jävligt hårt haha.

 

Imorgon är det en lektion där jag måste prata inför klassen. Har ju aldrig varit min favoritgrej så jag är lite smått nervös.

Sen så bär det i alla fall av mot Billings, vi ska plocka upp Amen som ska komma o hälsa på gabbi över deras spring break plus att gå o shoppa lite. Dawne vet hur man gör mig glad så hon skulle ta mig till victoria's secret haha.

 

Men jag är ändå glad nu, känns bättre än på länge :)

 

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0