in sterling

Ja, avfärd 8 imorse. Efter alldeles för få timmar pga hosta. VÄLDIGT MYCKET hosta. Försökte alla mediciner jag hittade men inget hjälpte. Helt utslagen slocknade jag väl någon gång kring 4.30, för att vakna 3 timmar senare. festligt.

Sov iaf de 2 första timmarna på bussen, sen var det bara resterande 5. Men det va ändå helt okej.
Hade träning, sen åt vi och sen walmart.

Och nu är jag på hotellrummet, borde skriva på min engelskauppsats.
Delar rum med Gabbi så det är väldigt kul :)

Well well, lägger in lite bilder från vår sista hemmamatch. När våra sophomores hade på sig de fina hattarna jag gjort åt dem haha.....

 

welll okej.... det gick bara o lägga in en :/ så blir mer sen. nu dusch. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0