how we walk

Jaha, kanske det är dags för en liten update :)

Jag lever och mår prima ballerina.

Skolan är igång och jag gymmar/springer/skjuter varje dag.

Höll på att säga att det är superfint väder men det är det ju inte, det har regnat i 2 dagar nu. Men på något konstigt vis så gillar jag regn, så jag är glad ändå. :)

Känns inte riktigt som att jag har något vettigt att blogga om, jag njuter väl av "sista" tiden här... nåväl, jag vet att det är lite mer än en och en halv månad kvar, men det börjar ju dra ihop sig litegrann.

Ikväll ska jag göra något med Kolton, han kommer o plockidockar upp mig om någon minut bara. Har dock ingen aning om vad vi ska hitta på. Tror jag råkade slå vad om att jag är starkare än honom. Tål att tilläggas att han tränar för att bli en body builder. Good luck to me!

Hejsvejs!



Också en posebild på det. Tycker ni inte att jag ser otroligt bitchig ut på den här bilden?

Heheee.... watch out när jag kommer hem jag kanske har blivit en hårding.

Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0