home again

Ja är hemma igen - och säsongen är över.

spelade central idag och det var en sån match när allting gick fel, man kan som inte ens sätta fingret på vad som var fel. Utan det var bara katastrof. Och att Central hade sitt livs match gjorde ju inte saken bättre.... Så det blev en 8 timmars bussresa hem på det. känns jättekonstigt att säsongen är över, men det är nu jag ska jobba som hårdast. :)

 

är supertrött så ska gå och lägga mig. Men lägger in lite bilder från helgen först. godnatt

 


Gabbi, sovande pavi och jordan på bussen dit... haha


Jag var i Nebraska för första gången!!! Tror dock inte jag såg de bästa sidorna.......


Jag och gabbi hade en fet amerikansk flagga som vår enda utsikt.... hmm..


Jag och Aja före gillette-matchen...


Mandy :)


Jag, dawne och gabbi kollar matcher - här träffade jag en annan svensk tjej som spelade för northeastern nebraska eller nåsånt, från norrköping var hon och jag är ganska så säker att jag spelar mot henne tidigare, typ i ettan av bg när vi spelade SM för 89orna, det va iaf jättekul o prata med henne.. på svenska!;)


Dawne och kendahl!:)


Vår kära buss! I denna har vi tillbringat många timmar.. som tur är så är den rätt skön :)

på hotellrummet innan match idag.... mongobild men men haha.. efter detta blev de inga fler bilder så nu är det GOOOOD NATT


...
och nej jag tänker inte gå till nutrition 8.00 imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0