hanging by a moment here with you

Jag älskar när man upptäcker låtar på nytt, typ som jag och hanging by a moment just nu. Har säkert lyssnat på den 100 gånger under ett dygn nu.

Iaf, besöket från Powell blev inte som planerat när bergen tydligen var helt snötäckta och vägarna avstängda. Så de blir nästa helg istället, iaf Cody för gabbi åker till NY nästa helg så amen (gabbi's boy) kommer idag :) Istället for jag, gabbi och jarrell till walmart och blockbuster och hyrde filmer.. Så vi såg en film i rell's rum, den skulle väl vara läskig men inte ens jag tyckte att den var det. Då är det stort FAIL på en skräckfilm ska jag säga er.

Iallafall så kollade vi på jackass efter det och sen så.... vaknade jag kl 5 imorse haha. Måste ha somnat i stackars jarrell's säng o han hade inte hjärta o väcka mig haha.

Men men, nu ska jag träna lite, äta lite, duscha lite, fixa lite.... Och sen ska cameron skjutsa oss till Ms. Kelleys hus där vi ska hämta upp bilen och sen så ska vi till Casper! Där ska vi plocka upp Amen (haha tycker ni inte att det är lite kul att han heter så?), kanske shoppa lite o äta middag. Kul med liten utflykt sådär :)

Nej nu ska jag träna lite hade jag tänkt. Puss och kram!



Hittade en lagbild från när vi skulle åka hem från Colorado förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0