freaky friday

Började dagen med att äta en hel ananas och kollade lite march madness på espn.

Ska fortsätta denna fredag med en dusch och klappa kor.

Ms. Kelley kom tillbaka imorse och jag sörjer att vi inte längre har en bil. Eller hus för den delen.
Och inga vänner har jag kvar här i sheridan heller. Förutom kolton då, han som ska visa mig korna.

Haha förresten, är det inte lite roligt att gabbi är och besöker en skola  Brooklyn, NY nu. Tänk om hon skulle gå där nästa år, lilla skillnaden liksom. Wyoming till Brooklyn. Större skillnad går nog inte att hitta.

Nu, duschiduschi.

Hej


Welcome to Wyoming....

-----

update. baby kossorna var jättesöta. Kolton och hans familj har en ranch som är dubbelt så stor som Sheridan. Och Sheridan är ändå inte såååååå litet. Deras ranch var ENORM. Typ hela Luleå. Nu tänkte jag ta en promenad/joggingtur till walmart.

Bara för att jag inte har några vänner här, at allllllll. Så jag är liiiiiiiiiiite uttråkad. Försöker hitta på saker att göra, men till och med hallen är stängd så kan inte ens träna där inne... argh. Ska typ ringa någon av cowboysen som är kvar o se vad de hittar på, de brukar alltid ha nåt kul på g. Men ja, hahaa jag vet inte.. Nu ska jag i alla fall kila iväg. puss och kram

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Babykossor = kalvar! Du har lite kvar innan du kan bli cow-girl... fast det kanske är tur...! Hoppas några vänner återvänder snart så att det inte blir så ensamt. Njut av vårsolen iaf, här snöar det FORTFARANDE! Kramis

2010-03-20 @ 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0