didn't make it all the way

Nej, killarna förlorade med 4 poäng. Väldigt surt, men det var i alla fall en väldigt bra match!:)

Är verkligen inte redo för nutrition exam kl 8 imorn bitti, men tror faktiskt att jag prioriterar att städa rummet ikväll. Kendahl går runt och visar campus för olika recruits som kanske ska gå här nästa år och ska då visa vårt rum, och jag tror nu att så som vårt rum ser ut nu, skulle nog skrämma iväg väldigt många människor från sheridan college.

Undrar även om det bara är jag som lyckas med vissa saker. Som i kafeterian idag till exempel; jag och gabbi låtsades kasta frisbee med tallrikarna i matkön (och nej, jag går inte i elementary school här borta men vad fan lite kul måste man ju ha haha) och jag skulle flasha lite och "kasta" frisbeen bakom ryggen när jag då bankar i tallriken rakt i min andra armbåge så jag knappt kan böja den nu.

Och nyss slog jag i min andra armbåge. Så jag är lite halvt invalid men det är lugnt.

Hade en bra workout idag, sprang och gymmade. love it! så fint väder ute nu så man kan springa hur långt som helst typ, dock sprang vi bara ett varv runt campus idag som uppvärmning haha.

Nu ska jag städa rummet, puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0