casper and house sitting

Casper igår, kom iväg kring 2 och var där i kanske 2 timmar på deras mall där vi träffade upp Amen, Cody och deras kompis Andrew. Gick omkring o snackade, kollade på jättesöta hundvalpar m.m. haha... Det var i alla fall jättetrevligt :) Sen åkte jag, gabbi och amen hem till sheridan igen, plockade upp jarrell, köpte mat på domino's och åkte till Ms kelley's hus och hänge, för nu har våt husvakt börjat, YEY

Är tillbaka nu på skolan för att duscha, vattnet såg lite suspekt ut i Ms Kelley's hus... snart ska vi iväg och handla mat och sen ska vi 4 (jag, gabbi, amen och jarrell) på bio.. antingen shutter island eller alice i underlandet. :)

Imorse när vi vaknade lagade jarrell vääärldens godaste frukost till oss alla (eller ok, klockan var väl närmare 3 så vet inte riktigt om det kallas frukost längre).... så jag och gabbi har bestämt att han hemskt gärna får bo i huset hela veckan. För han började även planera vad han ska laga till middag.

Men i alla fall, tisdag åker vi till powell för att lämna amen och hälsa på lite. Sen onsdag åker vi därifrån till billings, kanske shoppar lite... Sen sover vi hos Micki på på torsdag morgon måste jag lämna av gabbi på Billings flygplats då hon flyger till NY för hon ska besöka en skola där :):) Och sen hem till sheridan igen.. Och sen till helgen så kommer Cody och hälsar på så det blir nog ett väldigt fullspäckat och kul spring break trots allt ;)

Allt blir ju sååå mycket lättare och roligare med bil!
Att köra går finfint, det var ju ett tag sen men man kommer in i det snabbt och vi tar det lugnt så det är inga problemas. När gabbi, jag och amen körde igår blev gabbi stoppad av polisen (en kontroll bara) och när de såg att hon bara hade ett australienskt körkort sa de ba jahaa... så tänkte de fråga amen om han hade ett amerikanskt och han ba "nej tyvärr jag är från kanada..." och sen mig då.. "nej jag är från sverige"... haha, de bara suckade och skrattade lite så fick vi åka iväg haha.

 

Men ja, skulle egentligen bara skriva en kort och snabb update men nu fick det bli såhär istället. Nu vet ni också varför jag nog inte kommer uppdatera så mycket under veckan. :) För vi har inget internet i Ms. Kelley's hus... eller vi har, men vet inte hur det funkar så.

 

Puss å hej!!



Jag och gabbi..........

 

 


Kommentarer
Postat av: fanny

alice i underlandet lätt!!!

2010-03-15 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0