can't make up my mind

Sitter och kollar på lite utbildningar..

..Jag har anmält mig till naturvetenskapligt nu i 3 olika städer.
Men då är ju frågan, vad vill jag göra sen?

Jag är lite inne på antingen tandläkare eller sjukgymnast. För att komma in på någon av dem så behöver man ju typ 20.0 i gymnasiebetyg och minst 1.8 på HP. Nu har jag ju inte gjort högskoleprovet, men det känns inte så troligt att jag skulle pricka in 1.8 på första försöket. Sen funderar jag även på om man ska ta en lite bredare utbildning så man inte är så fast vid ett yrke efter...... men då är ju frågan vad fan man ska jobba med när man väl är klar? Det kanske är lika och utbilda sig till en sak.

Eller så blir det arbetslös o leva hemma resten av livet.

Svåra val det där. 
 
iiiiiii alla fall.... skola igår o idag. Scrimmage igår och idag, mycket kul att spela igen. Idag har vi 2 recruits på besöl från Chicago som ska provspela. Sen ska jag och dawne ta med dem ut på middag på sanford´s, yeey gratis god mat.

På torsdag åker jag hem med dawne, ska fira påsk där. Det blir kul!
Nu funderar jag på att (kors i taket) göra bort lite skoljobb.

Ikväll är det south hall girls night. Får se hur det blir!

tjingeling

 


Kommentarer
Postat av: fanny

sjukpensionär

2010-04-01 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0