back in sheridan

Jopp, nu är jag tillbaka. Utan vänner.

Vaknade den helt underbara tiden 05.20 imorse.
Åt lite frukost hos Micki. Hennes mamma vaknar kl 5 varje morgon för en joggingrunda. Det var lite sjukt tyckte vi. Okej att hon vill jogga på morgonen liksom, men klockan 5?! Hon kan väl ändå vänta en timme eller två.

Vår lilla roadtrip var väldigt rolig. Powell var fint, eller ja, deras vampus var fint. Själva staden var tråkigare än sheridan. Cody tvingade mig att se typ en miljard amerikanska komedier, han höll typ på att svimma när jag sa att jag inte hade sett typ 10 av hans favoritfilmer.. Men de var jättebra, jag är överlycklig att han inte tvingade mig att se skräckisar!

Igår var det 25 grader och sol så vi satt mest ute och solade. Kring 4 (mer halv 5 för jag råkade somna i 2 timmar) så lämnade vi powell och for till billings till mickis hus och därifrån for vi sen och spelade med skolan micki mest troligt ska gå på nästa år, det var jättekul, speciellt att spela med tjejer igen haha. Har mest bara spelat med killar vilket är bra på ett sätt, men inte riktigt lika bra på ett annat.

Efter det for vi till Target och lite så, sen fick vi veta att en av Mickis hundar blivit överkörd av en bil, men han klarade sig men är fortfarande på djursjukhuset med brutna revben och punkterad lunga eller något sånt, så det var lite hemskt.

Men ja, lämnade gabbi på flygplatsen 6 imorse och körde sen hem hit, nu är jag ganska trött efter ca 3½ timmar sömn inatt. Jag och gabbi var extremt övertrötta och snackade hela natten haha. Och kring 2 vaknade jag av att hon hade panik och ville tända lampan för hon trodde att vi hade en orm i rummet haha. Det har vi ju då inte.

Men iallafall, jag är hemma igen och det gick bra o köra och allt...
Jättelångt inlägg jag veeet, och inga bilder blir det. Dels för att jag inte tagit några och för att gabbi tog med min kamera till NY, tror hon kommer få lite mer användning för den där.

Men men, känns som att en nap skulle sitta väldigt fint just nu.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0