and i'll always know that you make me smile....

...Please stay for a while now.

Colbie Caillat är bra. Hihi

 

Blev sent igår kväll med, helt klart värt dock. Var inte ens trött 07.30 imorse utan studsade upp ur sängen haha. Inte riktigt kanske, men jämfört med tidigare mornar så var det helt klart något som inte stod rätt till haha.

 

Fin dag idag igen :) Har redan avverkat nutrition, pilates och engelska. Har sånglektion kvar och jag är extremt orolig eftersom min förkylning även påverkar min röst om vi säger så. Vi kan även säga att jag låter som en man.

Träning sen och ikväll är det packning och skype som gäller ;)
vi åker iväg mot sterling, CO, imorgon bitti klockan 8. 7 timmars bussresa - u gotta love it.
Spelar mot Gillete fredag kl 1 och om vi vinner spelar vi söndag mot antingen Lamar eller Central. Varje match är vinna eller försvinna så vi måste verkligen vara redo!!! Och det tycker jag att vi är!:D

 

Och OM vi nu skulle förlora någon match (men det ska vi inte) så finns det iaf något att se fram emot här hemma eftersom killarnas har deras regionals här. Men jag hoppas att vi missar det för då betyder det att det gått vägen för oss!!!:)

 

Neeee nu ska jag plugga lite sångtexter haha. Puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0