31 mars 2010

trettioförsta mars... betyder bara en sak. ESTER-DAGEN!

Jag känner lite att det här är min dag. Och Farmors.

Jag känner att det här är mer min dag än johanna-dagen.

 

Så grattis till mig!

 

Även ett grattis till mig att jag tog mig upp till nutrition imorse. Och hör och häpna: jag hade jeans på mig! Det brukar vara vakna upp, ta på sig mjukiskläder och kila iväg. Men idag var jag uppe hela 20 minuter innan lektionen började.

 

Tog dock igen det på pilates när Courtney inte var där så vi skulle gå i 50 minuter runt vår löpbana, då gick jag och jarrell och sov mellan klätterväggarna.

 

Sen engelska, lunch och nu här. Har sånglektion om 2 timmar och sen ska vi spela.

Ikväll får vi se vad som händer, ska kanske hänga med Ty och dom eller så blir det något annat.

Vår tjejkväll igår var rätt kul, vi kollade på how to lose a guy in 10 days, gjorde ansiktsmasker och målade naglarna haha. Ni ska se mina naglar nu alltså, as spejsiga.

Nej nu ska jag gå och truddelutta vidare på denna fantastiska dag. Puss och hej!



bara för att den bilden är jättesöt.


Kommentarer
Postat av: Pa

GRATTIS ESTER önskar Ma och PA!!!!

2010-03-31 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0