wyo forever

Gick in på aftonbladet för att se om nåt spännande hänt där hemma eller ute i världen.
Ser att det vart en flygkrasch i medelhavet.
Har det inte vart lite väl många flygkrascher på sistone?

Tror tyvärr inte att jag kommer hem i maj, om inget känner för att hämta mig i båt.
Sånt här är inte bra för mig.

Annars har dagen varit trevlig, fotbollsmatchen var bra, väldigt intensiv haha. speciellt när hälften av sällskapet hejade på ett lag, och andra halvan på det andra. Det slutade iallafall med att New Orleans Saints vann med 2p, spännand evar det faktiskt. Sen följde jag med Brett och matade hästar sen såg vi allihop en film som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var bra, lite för mycket mord och blod dock.

Nu ska jag gå ner till vår drickautomat och köpa vatten, jag dör snart av törst och vattnet i kranen smakar blä men brukar ändå kunnda vara drickbart men nu är nåt fel så man kan inte få kallvatten.

Sen ska jag sova, lektion kl 8 imorn bitti och jag vet en tjej som heter johanna som kommer vara extremt trött. Men det är smällar man får ta.

Tjolahopphej





-----


UPDATE.



Aftonbladet verkar inte vilja ge mig en god natts sömn.
Så nu tycker jag att vi ska lösa Palestinafrågan VÄLDIGT snabbt.


---

UPDATE #2

Asså vad i helvete är det här????




................words not necessary.

Kommentarer
Postat av: fanny

TA TÅGET!!!! eller så kommer jag med båten. har längtat i ca ett halvår nu så vill helst få hem dig levande!

2010-01-25 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0