vinst!

Ja, vi vann mot Dawson! Men lite över 20 tror jag, kommer inte riktigt ihåg. Riktigt härliga iallafall, inte lika härligt att Lea mest troligt slet av sitt korsband dock. :( Hoppas det bara var en uttänjning men vi får veta imorn bitti.

Vi leder iaf 4-0 i vår sub-region nu, viktigt o bra!
Har 9 raka vinster också så vi får hoppas de håller i sig :)

Anywayyyyy, ska och och kolla hur Lea har det nu.
Sen kanske jag ska hänga lite med dawne.

och sjunga lite på gabriellas sång, haha både mamma o ylva utan att ha pratat med varandra tyckte jag skulle sjunga den. (och ja, con te partiro var ett skämt. VEM kan sjunga den låten förutom andrea bocelli?)

Lalaa... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hoppas allt är bra där hemma. :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0