vad är fel på mig?

Okej, så jag såg att Emma hade tagit ett test om vilken historisk person man var. Emma fick Kleopatra, det är ju inte så pjåkigt. Jaha, så jag kände att jag också ville göra testet. Vad blev mitt resultat då?

"Ulrike Meinhof

Ulrike Meinhof (1934-76) var en framstående journalist som bytte bana och blev terrorist. Hade inget emot bankrån.Meinhof anslöt sig 1970 till Baader–Meinhof-gruppen. Hon greps 1972 och åtalades för bl.a. mord och bankrån och begick självmord i fängelset. Ett urval av hennes journalistik och manifest är samlat i Ulrike Meinhofs förbjudna tänkesätt (1976)."

Och när jag tog ett test på facebook vilka jag borde rösta på så blev det sverigedemokraterna, tål att tilläggas att så VERKLIGEN inte är fallet.

 

Vad är det för fel på mig?


Kommentarer
Postat av: Cordula

Oi, Ulrike Meinhoff - en tysk kvinna... men kanske inte den idealsta "soul-mate" O.o

spela ingen roll, jag är ganska säkert att du är helt annorlunda!!! har du sett filmen?

2010-01-28 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0