torsdag

Hm, har fått höra att det inte funkade o kommentera här idag eller igår eller när det nu var. Hoppas det funkar nu!

Torsdag idag iaf, älskar torsdagar för jag har en lektion och den börjar klockan ett så jag sov till tolv idag! Börjar alltså om 20 minuter och ska börja göra mig redo nu.

Har träning 3.45 och imorn antar jag att vi har pregame för vi har match mot Central på lördag, jag trodde det var hemmamatch men snackade med mamma o pappa nyss och pappa hade bättre koll och berättade för mig att det var en bortamatch, så där ser man. ;)

Igår kväll tvättade jag kläder och städade rummet.. behövdes. jag dammsög till och med och det var en VÄLDIGT bra tag sen. Mamma frågade "var det ett år sen sist eller?" o jag svarade "Nej, men det var definitivt förra året."

Så det var ju på tiden.

Är även på tiden nu att jag ska börja fixa mig för skola, så jag måste kila. Puss och kram på er. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0