tjugonionde januari

Ja, nu är det den den tjugonionde, iaf hemma i sverige.

Så jag får väl säga grattis på födelsedagen till Gustav och Oprah Winfrey!
Och även jag föddes för 19 år sedan idag. Tror det var 16 minuter över 3 på natten jag föddes och jag kollade på klockan (har fortfarande svensk tid på datorn) och den var 03.16 så det var lite creepy.

Jag säger bara bra jobbat mamma, jag måste ha vart en jävla unge att klämma ut.

19 år allt jahaa... lala.. inget speciellt alls och jag hade (helt seriöst nu) glömt bort min egen födelsedag om inte alla påmint mig haha. Speciellt coach som har super-hakat upp sig på att jag fyller år, han har tjatat i en vecka nu. 

Men iallafall har vart en lugn kväll med friends och lite skolarbete.. ska diska lite nu och sen försöka sova. Inte helt lätt dock eftersom jag vaknade kl 12 idag.

Fick förresten två klänningar som jag beställt från forever21 idag! :) Glaaaad. Och om jag inte sagt det tidigare så beställde jag ett par basketskor som jag fick härom veckan också, vit och rosa, superfina!

Men nu ska jag diska tallrik så jag slipper imorn bitti. (Tur att jag bara har en tallrik, en sked och ett glas att diska, det blir inte så mkt jobb då.)

Puss och kram på er!

P.s. Lite kul att typ alla stater i USA har grupper på facebook som WYO "I bet Wyoming can get 1 million fans before any other state.." så det är typ en tävling vilka som får 1 miljon fans först.

 

Då är det ju så, att om varenda liten person som bor i Wyoming så skulle gå med i den gruppen skulle den vara halvvägs till en miljon. Baha... så befolkad är staten jag bor i!;)


Kommentarer
Postat av: Pa

STORT GRATTIS!!!! Du har rätt ma gjorde ett bra jobb!

2010-01-29 @ 07:53:02
Postat av: Emma

GRATTIS johanna!!! Hoppas du får en superbra födelsedag. Puss och kram

Postat av: Gustav

Grattis bästa =)!!!! Miss u

2010-01-30 @ 01:23:06
URL: http://baloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0