tjugofyra

Vaknade sent, gick till hallen och var returtagare till barn som hade straffkast-tävling.

Sen spelade jag och cece 2 mot 2 mot brett och clancy.. sen spelade alla vi utom cece Pig och sen var det jag o 9 killar som spelade 5-5, sjukt kul var det.

Har en fet brännblåsa på mitt finger från ett litet matlagningsmisstag igår kväll, men det är väl sånt som händer, iallafall mig.

Har lite bråttom nu, ska till brett, jordan o clancy's (gänget som kom in med kundvagnen och snackade irländska..) och kolla på amerikansk fotboll. Tydligen är det någon jätteviktig match, NFL eller nåt sånt. Jag är inte så insatt men jag låtsas och är lika exalterad. Gjorde misstaget dock att fråga vilka som spelade, men äh.. matchen började för 2 minuter sen så jag måste springa.

Puss o hej



sånt här skulle man aldrig hitta i sverige.

choklad basketbollar och en choc chip cookie i en fin förpackning:)

(basketbollarna ska ges som en alla hjärtans dag-present men jag köpte den till mig själv bara för att liksom haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0