tjugoandra januari

3 månader och 3 veckor kvar! Holymoly, ingenting ju!

Ingen blogg igår men de va bara skola (eller ja, en lektion) och träning som vanligt. Jag och gabbi for till walmart därimellan också och då hittade jag anna's pepparkakor!!! Ja, de har börjat sälja de där. Jag hoppade av lycka när jag såg den lilla svenska flaggan där det stod "swedish recipe"

Så de ska jag äta vid något speciellt tillfälle (när jag är sugen)

Idag hade jag stooora problem med att ta mig upp ur sängen för min första lektion, som började kl 11 så jag fattar inte riktigt problemet men sånt är livet. Har matte snart, vilken jag funderar starkt på att droppa. mattekursen, alltså... för jag tog bara den för att kunna vara transferrable men jag är ändå 99,9% (eller okej, 100) säker att jag kommer vara i Sverige nästa år så jag behöver den ju inte och det är ju bara tråkigt...

Iaf, 10 min efter matten har vi shoot around i en halvtimme, senmat o vila och sen match!! Mot Miles City som mest troligt är väldigt bra, de slog Northwest med ca 20 och northwest var vi väldigt jämna med, även om vi inte hade vår bästa match men ja, det kan bli tufft. Även detta är en sub-region match så den är myyycket viktigt.

Vår sub-region är viktig för att om vi vinner den så blir vi sidade eller vad man ska säga i vår region-tournament, där den som vinner går till nationals. Så vi får lättare motstånd i första matcherna plus en vilodag utan match i regionals om vi vinner vår sub-region. Lite krångligt det där men så är det i alla fall.

Jag är i alla fall supertaggad!!:) Kul med hemmaplan igen.
Nu ska jag byta om, hinner inte efter mattelektionen.

Hittade förresten bilder från vår retreat vi hade typ 3 dagar efter jag kom hit i augusti, det var lite kul. När vi red hästar och sånt. Lägger in några av dem;)

Puss o kram!






om ni ser mig där inne ser ni nog hur missplacerad jag var bland alla cowboys och hästar haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0