t v å t u s e n T I O

Det är nu 10 år sedan millenieskiftet. Känns som att det var nyss, kommer ihåg hela den kvällen men lekarna och utmaningarna. HA, de som inte trodde jag kunde äta en citron utan en min hade sååå fel.

Nyårsafton igår var väldigt annorlunda mot tidigare haha. På dagen hade vi en bra workout, crazy eights (superjobbiga intervaller) till att börja med, trodde jag skulle svimma. Har nog aldrig vart så nära att kräkas hahaha. Sen gymmade vi iaf lite och sen sköt vi:) På kvällen häng i gabbi's rum, vi hade ändå kul. Dansade och sjöng för fulla muggar, åt äppelpaj och glass och tog en massa kort och spelade in filmer haha.

Idag har vi hållt i en camp i 4 timmar i hallen, lite uttröttande men helt okej. Sen ville coach köpa mat från Wendy's till oss och vi tackade ju inte nej direkt och jag var så mätt efteråt att jag trodde jag skulle dö.

Ikväll ska jag, gabbi, Lea och keida (som nu är tillbaka:D) och se på Avatar på bio, så måste skynda litegrann. Lägger in några bilder nu. Lägger in fler sen tror jag. Puss och love!







så kul hade vi i gymmet haha.
Har inte mer tid men lägger in en bild från nyår som beskriver rätt mycket haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0