t v å t u s e n n i o

Jahadå, här kommer en sammanfattning av 2009.
Bara för att jag vill fördriva lite tid och för att jag har en thing för listor.


ANTAL...
Namnbyten:
Om att gå från Johanna till Jo, så ja ett. men näe.
underkända ämnen: nothing
byten av skola: Ett
hål i tänderna: noll, men början till ett :o
brutna ben: zero
ambulansturer: none
självmordsförsök: men gud nej.
stilbyten: Måste ändå säga ett bara för att jag ALDRIG skulle bära utsvängda jeans hemma. Men annars är det samma gamla johanna. Alltid lika rosa.

VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner:  Ja många, alla här
Pojk/flickvänner i år: en, typ. kanske. jag vet inte
Har du kysst någon? jo
Kysst någon av samma kön? nope
Har du dumpat någon? not reallyyy
Blivit dumpad?: nope
Har du svikit några?: hope not!
Blivit utnyttjad?: svårt att säga
Har någon sagt ;Jag älskar dig; till dig?: jaa

NÖJE & FRITID
Hemskaste fyllan: no one
Nya hobbys/intressen: måste säga att tvättning/diskning osv. är ju nytt. men om det är en hobby vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om.
Konserter jag har varit på: Beyoncé!! Sen under LK såg jag ju några också, Anna Ternheim bl.a. Men inga fler vad jag kan komma ihåg.
Länder jag har besökt: Sverige, Bosnien, Estland, USA och en mellanlandning i Holland om det räknas.

BRA OCH DÅLIGA TIDER
Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? 4, kanske? vet inte? haha
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? Haha ja
; eller kissat på dig? haha nä så kul ska vi inte ha
gråtit mer än 5 gånger? jadå, lipsillen #1 här!
funderat på att ta ditt liv?: nej!!
varit på begravning i år?: nej
förlorat en/flera vänner?: nej

BÄSTA
Strulet: passar på den.
Låt: Mååånga.
Film: Många här med..
Konserten: Beyoncé, lätt!!
Maten:  Svensk. Superlätt fråga.
Vännen: fanny, always!
Sport: basket!!!
Köp: Min amerikanska mobil var ett rätt bra köp. Hade blivit lite dyrt annars. Är som sagt även nöjd med min diskborste. Svårt. 

Nu ska jag och gabbi snart fixa oss, klä upp oss ut i tåspetsarna (inte rätt uttryck va? vad brukar man säga?) o fixa oss så snygga som vi bara kan bli. Också ska vi se film, typ. because that's what happening in Sheirdan toniiight! Alla killar ska på någon nyårsfest men den är en bit utanför stan och eftersom vi ska hålla i en camp imorn bitti och alla ska sova över där och så, så blir det en lugn och mysis nyårsafton. Inte mig emot, alls. Känns faktiskt väldigt skönt. 

Vi kanske till och med skippar hela dressing up-biten, men jag vill ju så gärna använda min klänning jag fick i julklapp haha. Men det kommer andra tillfällen.. 

Så nu ska jag börja firra lite här. 5 timmar kvar till nyår hära nu:)

Puss på er! 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

2010-01-01 @ 10:28:22
Postat av: mamma

Gott Nytt År till dig också älskade stumpan!!! Hoppas att ni hade en mysig nyårskväll! Jag gillade att läsa om dina nya hobbies.... Vi hörs nog senare idag - KRAM KRAM från ma o pa

2010-01-01 @ 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0