sunny day




Jag älskar vädret här ibland! Så här gick vi klädda idag och frös inte ett dugg, jag var nästan lite varm.
Det ska vara sånt här väder hela veckan så vi får hoppas att all snö försvinner. I januari. Har lite svårt att ta in det här haha.

Hade en tur till walmart, en extreeeemt lång tur haha. Det är vårt nöje, att shoppa på walmart. Vi fastnade stenhårt för alla Happy Valentine-saker, insåg att jag nog kommer vara deprimerad en 14e Februari i år men det gör ingenting.

Vädret fick mig iallafall att hoppa av lycka (bokstavligt talat) många gånger idag.
Annars saknar jag er där hemma jobbigt mycket.

Men det är bara 4 månader kvar nu innan jag får se er igen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad härligt med sol!! det känns som att jag inte sett solen på typ tre månader haha...det är ju alltid dimma här i pavia :( imorrn åker jag iaf till luleå, där kanske man får se solen (åtminstone i en och en halv timme mitt på dan nån gång haha)! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0