sjätte januari 2tusen10

ja här är jag igen, man skulle kunna säga att jag lever livet här borta.

Sova, träna, äta, ta de lugnt, sova, äta, träna..... osv.

Husvakten är rätt underbar, helst kan Ms Kelley få stanna i Mexico några veckor till. (det blev faktiskt en extra dag pga. flygförseningar osv.) ... Men vi har till på tisdag på oss att njuta av ett mysigt hus, fullt kylskåp, stor tv med massa filmer, stora mjuka sängar, katt (som i och för sig hatar både mig och gabbi och gömmer sig hela tiden) och bil.
(och det bästa och lite halvt sjuka är att vi får betalt för detta, jag hade gjort det gratis alla dagar om året)

 

Har snöat en massa och blivit kallt inatt, igår behövde jag inte ens en jacka och idag dör jag typ även med jacka.

 

Har varit hos Dawne's host mum och käkat middag. Fick lite julpresenter också, så himla snälla.

Anyway, är bara en snabbis i rummet nu. Ska snart tillbaka till huset och använda hennes tvättmaskin, jag har högar med tvätt. Finns ju en tendens till att vänta tills man verkligen behöver tvätta... men men.

 

Nu har ni fått en liten update härifrån iallafall. Träningarna går bra också, har faktiskt gått rätt bra för mig på sistone. Försöker smyga mig ut på perimetern ibland..... för om jag inte sagt det tidigare så har coach satt mig på en center-position.. där jag bara postar upp och spelar med ryggen mot korgen. Och det är ju inte direkt vad jag brukar göra.. men men det är ju bra att få träna det också!

 

Imorn har vi pre game practice, sen ska vi på bio med laget. Och på fredag har vi vår första match efter lovet.

 

Nu ska jag gå, hörs snart igen! (vet dock inte hur snart)

Puss och love/ Jo


P.S. är det bara jag som får sånahär smarta ryck som att dra tummen längs kanten på ett metallock som suttit på en sån  metallburk ni vet (=supervasst) eller köper en "pincett" för ögonbrynen som visar sig vara en sorts rakhyvel för ögonbryn och lyckas raka bort 20% av ena ögonbrynet?

(Ylva, dö inte nu. Det växer ut igen. Don't worry.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0