papipapa

Min födelsedag igår var mycket bra :) Lägger in bilder och så senare för jag har lite bråttom nu ska iväg till Riverton (jag tror jag skrev Torrington tidigare men så bra koll hade jag) och spela match!
En härligt bussresa på 3½ timmar dit spela match 5.30, kolla på killarnas 7.30.. och sen köra hem 3½ timmar igen. Blir en väldigt tidig natt känner jag.

Men i alla fall, nu var det inte det jag skulle skriva. Utan idag fyller världens bästa pappa år! Och gammal blir han (femtiosju hela år) men åldern är ju bara en siffra, eller hur? ;) Om man känner sig som 35 så tycker jag att man borde få vara 35 också.

Iaf, GRATTIS på födelsedagen pappa!!!:)
jag saknar dig och idag får du till och med en egen tårta (vi har alltid rester från min), så jag hoppas den smakar bra ;)



Här är jag o pappa i Turkiet för några år sedan:)

Anyone can be a father, but it takes someone special to be a Daddy. ♥


Kommentarer
Postat av: Pa

Det blev ingen egen tårta, det blev ingen tårta!! men ändå en skön födelsedag. Det borde bli maj fort!! Kramis Pa

2010-01-31 @ 22:08:14
Postat av: johanna

men PAPPA!!!! jag trodde jag lärde dig förra året på mammas födelsedag att man MÅSTE ha tårta på födelsedagen.. att du aldrig lär dig!

2010-02-01 @ 00:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0