nervositet

Vann matchen igår!! spännande var det.
Jag dog av nervositet. (obs liten överdrift)

killarna förlorade dock efter en väldigt bra match, eller ska kanske säga galen. Inte långt ifrån slagsmål många ggr haha.

Idag dör jag av nervositet av en annan orsak, jag har min första sånglektion snart... haaaaaaaahah jag vet.

Har förövrigt 5 lektioner måndagar & onsdagar och det är ingenting jag ser som en positiv sak ska ni veta. Speciellt inte idag när vi kom hem efter 1 inatt och min första lektion var kl 8.

Gud så härligt det är att skola har börjat igen!! verkligen....

Hade engelska nyss, min lärare blev överexalterad "Oh myy gooood are you from sweeedeeen, but you don't have an acceeeeeent...."

Gabbi hade dock förvarnat mig innan att hon tycker tydligen utlänningar är typ det coolaste som finns. Men det måste ju bara vara positivt (betygsvis tänkte jag nu)

Nu ska jag ladda lite för att sjuuungaaa.. not... har matte först dock.

Puss o hej leverpastej



jag saknar Ms Kelley's hus! Här är köket, spana in fläkten i taket.
Och jo, hon gillar färger. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0