min värld har stannat.

Första sånglektionen avklarad, ashärligt lärare och vi gjorde bara andning än så länge och andas har jag ju övat i snart 19 år så den sitter var den sitter.

MEN.....

jag tog ju bara den här klassen för skojs skull. Nu fick jag se att ett av Minimal student outcome is: Sing one song in recital at the end of the semester.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Fattar ni vad det här innebär? JAG ska SJUNGA inför MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jag måste ta ett seriöst snack med min lärare, som förävrigt har en jävla pipa. Han har tydligen vart på Broadway o grejer (har jag hört ryktesvägen o inte från han iofs)

 

Nu ska jag gå.

Kanske för att skjuta mig själv, det vet man inte.

Eventuellt också till walmart/post office med Dawne.

Vi får se.

Hej


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha åh johanna du MÅSTE be någon filma :) jag vill se dig sjunga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0