matchsjuk

vinst igår!

Fick inte spela, men kanske lika tur det eftersom jag inte alls är frisk. Blev ju frisk där ett tag men nu har de kommit tillbaka, imorse på träningen kändes det som att någon stuckit ner handen och klöst mig i halsen och nu är jag bara allmänt hängig. Men men, det är bara att bita ihop! Imorgon har vi varken träning eller match så då ska jag sooooooooooovaaa......

Hade shoot around tidigt imorse, sen Perkins och sen tog jag en nap:) Vaknade nyss av att mamma o pappa ringde på skype.

Men men ska börja göra mig i ordning för match snart :) Möter Western WY, vi vann sist men de är ändå ett bra lag.

Iallafall, ville bara säga grattis på födelsedagen till Emma! Hon fyller 25 (!!!) idag.. gud vad hon börjar bli gammal. haha, ännu äldre nu när hon ska gifta sig och allt (:D:D:D:D:D)

 

Förresten fick Antoine, en kille i killaget, en son för 3 dagar sen!!! Så himla söt, han var i hallen igår på killarnas match. Jag och gabbi blev galet bebissjuka... haha. Gick och kollade på barnkläder på walmart...

 

Nee nu ska jag rycka upp mig, hoppa upp ur sängen, krya på mig och sen ladda för match!!

Ikväll ska vi kanske o käka middag hos Steve och Kendricks host parents men vi får se om jag orkar åka. Vill helst bara ta de lugnt i huset och somna tidigt... men vi får se vad som händer.

Puss o hej leverpastej!

 

 


Kommentarer
Postat av: ylva

vad fin bild på dej gummsan :D logga in på msn också så vi kan prata!!! och du. du rör inte dina ögonbryn MINST en månad innan du kommer hem haha. vi måste alltid bo i samma stad :P



kraaaaaaaaamar från ulfie

2010-01-10 @ 21:49:15
Postat av: Emma

Tack sis'!! Jag känner mig jättegammal haha :) Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0