match och inställd match

Vann mot Miles City igår! Tog en ledning med 10 snabbt och höll den hela vägen :) Efter detta var vi ett gäng som hade ett bra Disney-marathon med Alladin, Skönheten och odjuret och ringaren av notredam. Sen efter det blev det ännu mera häng men det var kul!

Idag hade vi shoot around kl 1 inför match mot Dawson.
Men efter träningen kommer Coach Smiley och säger att både vår o killarnas match är inställd för Dawson-lagen var fast i snöstorm i Billings, så det blev en ledig dag istället för match, kändes konstigt.

Iallafall ägnade vi vår lediga tid åt häng i Dawne och Gabbi's rum och senare även.... disneyfilmer. Vi är ganska så fast i dem. Idag blev det Lejonkungen (världens bästa film, någonsin. Hakuna Matata) och Herkules. Några killar kollade vidare på Anastasia men jag och dawne var så hungriga så vi lagade middag istället.

Kom ganska nyss från dawnes rum, hängde bara där med henne, vi har alltid så himla kul. Och vi gör alltid allting samtidigt. :)

Imorgon ska jag göra något i hallen kl 1 åt Degan, vår fystränare.. vet inte riktigt vad men det blir nog kul. Annars vet jag inte riktigt vad som händer, men tror att vi bestämde att vi ska se Djungelboken ;) gotta love it.

Nu ska jag snart sova. Är rätt trött.... puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0