January 17th

Sjuttonde januari idag, Jordan's födelsedag idag, han fyller 21 och det är rätt stort här eftersom man inte får dricka/gå ut förrän man är 21.... Han, Brett och deras kompis kom nyss in i mitt rum, Jordan satt i en kundvagn aspackad och snackade irländska. Och det är vår assisterande coach, haha.

Vaknade sent idag iaf, hängde lite med Gabbi i mitt rum, sen snackade jag med fanny & familjen, sen gym och sen spelade vi lite på skoj mot ett gäng killar, superkul! Sen åt vi middag i kafeterian som öppnade idag igen:) Sen pingis med pavi, rage och idris... och nu sitter jag här, kollar disney channel och så. ;)

Träning imorn kl 10 och resten av dagen är ledig, sista dagen av jullovet.....

men men, nu ska jag kila! puss o kram



drunken irish people..... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0