it's been a hard day's night

bussresan (enkel resa) var inte 3½ timmar som jag sa igår - den var 4 timmar. lite drygt.

Så vi kom dit och matchen startade, deras hall var jättekonstig, både vi och killarna spelade helt konstigt. Mysko. Sist vann vi med 10 mot Central men igår förlorade vi med 2 :/ Jättespännande var det men det höll inte hela vägen. Det var ignen sub-region match så det här är lite som en träningsmatch ungefär men det suger ändå att förlora, speciellt när killarna också förlorade plus en 4-timmars bussresa på det. Och vi hade inte vår vanliga buss utan vi hade nån minimini-buss från 50-talet (typ)... Men jag la mig på golvet och sov.

Hem kom vi kring 2-tiden på natten, men då var jag superpigg på något konstigt vis (jag upphör aldrig att förvånas av mig själv) så jag somnade inte förrän efter 3 någon gång.

Idag har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt och gymmat. Det var ett tag sen jag gymmade och min kropp skakade i typ en timme efteråt (har fortfarande lite efterskakningar)

Så det blir nog träningsvärk imorgon - alltid lika trevligt!
Men jag får skylla mig själv eftersom jag inte gymmat på ett tag, det har vart så mkt med skola, träning, matcher osv. men men inga ursäkter :) ska ta tag i de nu.

Ska till walmart ikväll och framkalla lite foton, fick ett fotoalbum av dawne och gabbi i födelsedagspresent som jag ska fylla med bilder från tiden här:)

Nu ska jag duscha. Lägger in lite bilder från min födelsedag också:) tog inte så många men..

Puss och kram på er.


Jag och Dawne på the pony :)


Gabbi på the pony :)


Från gabbi och dawne, haha. :)


p.s. En lite cool sak, igår var det ju pappas 57-års dag. Och på bussen hörde jag Kendahl säga i telefonen "happyyy aniversary!!" så då frågade jag sen vad det var och då var det hennes farmor o farfars 57e bröllopsdag! Så de gifte sig när pappa föddes. Vilket sammanträffande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0