have you heard about WYO

Var igår på bio med laget och såg Have you heard about the morgans där ett par från NY ska skyddas av polisen från mördare och de skickar de ut "to the middle of nowhere" ... Och då hamnar de ju såklart i Wyoming.

 

Om ni nu skulle se filmen.. För det första, gör den inte. Den är jättedålig hahaha. Men för det andra, Wyoming är inte så!! Alla går inte omkring i cowbow-hattar och säher "Howdy"... har aldrig ens hört någon säga det. Lite stämmer dock, det är ju inte världens mest befolkade ställe direkt.

Hade shoot around kl 12 idag, sen Perkins, nu är jag i rummet och snart är det matchdags!!!

Vi spelar mot Central WY, och jag är så taggad!! Har gått bra för mig på träningarna men vi får ju se hur det blir med speltid. Coach ändrar inte rutiner väldigt lätt. (läs: aldrig)
Men men, sånt är livet! Man får verkligen ta vara på de minuter man får.

Nu ska jag ta en liten nap. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0