FPB 19 ÅR

Ja, idag (eller igår i sverige) fyller världens bästa fanny paulina borgstig 19 år!!!
19 kan ju mycket möjligt ara världens mest onödiga ålder men denna brud är värd att firas.

Jag saknar henne sjukt galet himla mycket och är ledsen för att jag inte hann prata med henne idag:(
Hoppas iallafall du hade en jättesuperbra födelsedag och jag har skickat en liten present och några kort (det finns ju så många att välja ibland, så det blev mer än ett..) men något säger mig att du inte kommer få det förrän om många veckor, men det är ju någonting att se fram emot.... :)

Du är iallafall bäst och allt sånt, du vet. Saknar dig!



hade träning imorse förövrigt, gick bra. Sen bar det iväg på en liten tour men nu är vi hemma igen. Har hittat ett perfekt födelsedagskort för pappa, haha. Men med posten från det här landet hem till vårt så lär du väl inte få det förrän nästa födelsedag.

Nu ska jag tvätta lite kläder, äta lite middag, somna lite tidigt och ha min första lektion för i år imorgon bitti. Känns rätt tungt, har iaf personal wellness med coach wicks. Ni vet sundance's (som var på bg en vecka när vi gick i ettan) brorsa. Så man har iallafall något fint att titta på.... (ja, alla tjejer är nog lite småkär i honom men det är inte så konstigt haha)
Sen har jag human communication och ser åker vi iväg till Powell och spelar Northwest, en till sub-region game så vi får verkligen se till att vinna!

Nu ska jag nog gå och äta middag. Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0