första träningen

Ja, idag hade vi vår första träning efter jullov. Körde i ungefär 2 timmar, mycket kondition men det var kul och jag tappade ändå inte så mkt under min lilla sjukdom :) Eller jag har ju kört rätt hårt efteråt så de kanske är det. Dock får jag återfall i min förkylning ibland, idag var en sån dag men men.

Nu har iaf alla kommit tillbaka! Jag har en roomie igen, dawne är tillbaka och hela laaaget! VI åkte till domino's och köpte mat efter träningen och sen satt vi 5 freshmens och snackade i timmar nere i founders, riktigt mysigt och jag och gabbi är helt exalterade att det faktiskt finns folk på campus igen.

Avatar igår var bra, jag tyckte inte den var sådär superdupershitgudsåhimlastöööööört bra, det tyckte dock resten av sällskapet (gabbi och lea) .. och resten av världen, så jag antar att det är mig det är fel på. Men den var ändå bra och helt klart sevärd.

Nu ska jag duscha, och sen bara ta de lugnt.. Får se om nåt händer eller om de blir sängen. Lägger in nån bild från nyår också oså. Puss o kram på er. :)


jag innan vi bytte till mjukiskläder


vi åt marshmallows



Dancin haha....


hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0