Feeling human again

ja, gårdagen var ingen höjdare direkt. magsjuka är aldrig kul.

imorse när jag vaknade kände jag mig bättre men ändå inte helt hundra, men jag hoppas i lite kläder och gick o snackade med coach innan träning och sa att det kunde bli lite knepigt att träna, jag hade ju trots allt inte ätit något på ett dygn. Otroligt nog höll han med (här snackar vi coach som tvingar folk o träna även efter förbud av läkare, svininfluensa, hög feber osv.....) Så efter vårt möte gick jag tillbaka till rummet och tog mig en 5-timmars nap.

Sen följde jag med gabbi till dollar store också hämtade vi upp pavlina på physical therapy, sen gick vi med laget o köpte alla våra böcker för den här terminen (Skolan börjar ju på tisdag!!!)

Sen tog jag det väldigt lugnt här i rummet och sen kollade vi killarnas match. Jag kände mig mkt bättre efter min nap men ändå har jag haft helt ont i magen hela dagen... tror det är pga. hunger haha, så jag och dawne for till subway efter killarnas match så jag fick mig en macka, jag började äta och helt plötsligt var den bara borta :O Så går det när man inte ätit på 2 dygn.

Imorn är det shoot around kl 10, sen perkins och sen match!! Vi möter Eastern WY, det ska bli kul! Även om jag inte riktigt känner att energin har infunnit sig ännu, men det firrar vi. Låt oss bara hoppas att jag får behålla den här smörgåsen i magen.....

Jajo, Imorgon fyller mami 50!!! Det kan jag inte riktigt förstå. Men det skriver jag mer om imorgon för nu ska jag sovelisova!

Puss o kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0