dunkdunk

Har en liten lätt känsla att jag vill gå ner och nita herrarna som bor i rummet under.

Varje dag vaknar man av... dunk, dunk, dunk, dunk, dum, dum, DUDUDUUDUDUDUUDUDUDUUDUDUUD

Och hela rummet skakar. De gillar musik av den lite hårdare varianten och de gillar att spela den HÖGT.

Men men, det är väl en del av "charmen" att bo såhär.

Igår efter vår match kollade vi på killarnas match, sen mat osv. Sen spelade jag, dawne och en tjej som jag inte vet namnet på kort i founders. Vi spelade vändåtta och det är ju typ det enda kortspelet jag kan så det var kul (bara för att jag vann hehe) ;) Sen gick jag tillbaka till south (var jag bor) och då hade de gamenight här också så jag spelade lite apples to apples med en massa människor här också innan jag kom tillbaka o hoppade i säng:)

Har snart min andra sånglektion, tror jag faktiskt kommer få sjunga idag :/
Jag måste skriva i en loggbok varje dag, det har vart lite tråkigt och konstigt dena här veckan eftersom det enda jag skulle träna på är andningen.. "so today I've been breathing..... and breathing... and, breathing?" Vad ska man säga liksom?

 

Jaja, har hittat på lite olika grejer haha. Men nu ska jag gå..

 

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Du, jag vet hur det känns...jag bor med en ljudterrorist sedan i oktober! Har varit nära att nita honom ett par gånger, men oftast nöjer jag mig med att skrika på honom :P



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0