con te partiro

Jag ska ju sjunga en utländsk låt på sånglektionerna..
Lättast hade ju varit att sjunga på svenska, eftersom jag ändå inte är så pjåkig på det språket.

Men nu har jag gett mig på Andrea Bocelli - Con te partiro.

Inte så att jag har sagt något till min sånglärare men jag har börjat smygöva lite med förhoppning om att jag ska kunna den perfekt, uttal och låta som mr bocelli himself inom några månader.

 

Känner inte så jättemycket hopp, men hoppet är väl det sista man tappar? Sen måste jag ju impa på alla italienare som invaderar sverige kring den 21a augusti... hehe. Någonting säger mig att de inte ens skulle förstå att låten var på deras språk.

 

Iallafall, dagen idag var bra. Nutrition, Pilates och Engelska. :) Pilates hade vi tester, det gick bra. Fick sms under dagen också att vi skulle ha träning trots att vi egentligen skulle ha ledigt, eftersom vår match mot Dawson som blev inställd i lördags ska spela imorgon:) Vi hade dock bara pregame så vi körde bara i en timme. Men det var väldigt kul!


Fick även kort av farmor och farfar idag, påminde mig om att det är min födelsedag på fredag. Det hade jag nästan glömt bort! Men jag blev i alla fall jätteglad för kortet! 

Ska duscha nu och sen gå till hallen och kolla när folk spelar volleyboll. Håller mig borta från själva spelandet av den sporten så gott som det går. Hemma var ju alla relativt dåliga (vissa var ju bättre än andra) men här har vi ju värsta proffsen.. så jag känner mig en smula.. kass.

Jajo, kilipila nu. pusshej

Och om ni har glömt hur jag ser ut så är det på detta viset:


igåååår innan jobb med physical therepy och 5-5 med pojkarna.

Så ni vet ni. hejs

 
P.s. Grattis på födelsedagen mormor!! Det är ju redan den 26e i sverige så. :) Hoppas du får en bra födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0